Blood Is on the Dancefloor


Nie macie wrażenia, że coś się skończyło?

Komentarzy 8

  1. Mam. Jakby trochę w cieniu tego odejścia pozostaje śmierć Farrah Fawcett – żegnamy przede wszystkim dwójkę ludzi, ale też dwójkę ludzi-symboli swoich epok, nawet jeśli te epoki skończyły się już dawno temu…

  2. To prawda. Miszel był (i będzie) jedną z ostatnich prawdziwych gwiazd popu. Farrah Fawcett rządziła wyobraźnią obecnych okołoczterdziestolatków, gdy tym buzowały młodzieńcze hormony. A poza tym: była bardzo dobrą aktorką, fakt ten niestety przesłoniła ponadczasowa uroda…

  3. O ile popu nie słucham, o tyle Jackson zawsze dla mnie oddychał bardziej rockowymi klimatami. Dramat.

  4. najwyżej plotki się skończyły. silna wiadomość, ale trochę nie czaję – ktoś się spodziewał, że stworzy jeszcze coś nowego? oczywiście przykro, gdy ktoś umiera przed setką, jednak żadnej epoki to chyba nie kończy.
    żeby nie było zbyt cynicznie dodam, że się na nim wychowałam, możliwe, ze moje pierwsze kasety to MJ, a Billie Jean nieodmiennie ustawia mnie na parkiecie.

  5. @ Konrad —>> chyba był pierwszym popowym artystą, który zaprosił muzyka rockowego do współpracy – vide riff Eddiego Van Halena w „Beat It”

    @ jakuzz —>> śmierć Jacksona kończy pewną epokę jednak. To jedna z nielicznych prawdziwych (tj. niesfabrykowanych) megagwiazd popu – nie ma go kto zastąpić: Justin? Została tylko Madonna, może Kylie, that’s all.

  6. już od dłuższego czasu nie było go na scenie muzycznej i jakoś nikt nie czuł potrzeby zastępowania go nową gwiazdą, a teraz nagle wszyscy opłakują bezkrólewie? to nie jest tak, że przestał oddychać i nagle bam, z dymem i hukiem zwolnił się tron.

  7. a ja myślę, że w przypadku TAK DUŻYCH GWIAZD zgon takowejż stanowi przełom, niezależnie od ostatniego zapamiętanego poziomu artystycznego. Król był, żył, teraz go nie ma.

  8. no i tak w kółko możemy:) dla mnie jeśli coś się skończyło, to już dawno, dla Ciebie teraz. I luz. zawsze czułam, że monarchia to kiepski system.

Skomentuj

