Słodko-gorzkie, Radio Kampus, 19 maja (Passion pit, The Field, Peaches)


Passion Pit „The Reeling” / Manners

Empire of the Sun „Walking on a Dream” / Empire of the Sun

Jack Penate “Be the One” / Everything Is New

Renton “Lubię w klubie”

Florence & the Machine “Rabbit Heart (Raise It Up)” / Lungs

Peaches “I Feel Cream” / I Feel Cream

Peaches “Lose You” / I Feel Cream

Peaches “Talk to Me” / I Feel Cream

Passion Pit “Folds in Your Hands” / Manners

Passion Pit “Let Your Love Grow Tall” / Manners

Passion Pit “Little Secrets” / Manners

The Field “Everybody’s Got To Learn Sometime” / Yesterday and Today

Empire of the Sun wreszcie pojawia się oficjalnie w Polsce, choć zdanie na temat ich debiutanckiego krążka nie ulega znaczącej zmianie: tylko 3 pierwsze numery dają radę, a potem może jeszcze ósemka.

Jacuś ma nowego singla z nowej zaskakującej dość płyty, która pojawi się już za miesiąc. Indie-soul? Czemu nie?

Rentoni z pierwszym polskim (w sensie: wyśpiewanym po polsku) singlem. A Florka oddaje celny trzeci strzał – Płuca już na początku czerwca.

O płytach Passion Pit i Peaches, a może też i o The Field (choć tu w ogóle nie czuję się kompetentny, więc pozostają tylko impresje) w następnych odcinkach. Zapraszam.

Komentarze 4

  1. Bardzo fajny ten nowy kawałek Rentona, tekst wprawdzie trochę leci rymami częstochowskimi, ale przebojowe to, a od chłopaków oczekuję przede wszystkim tego. Florence & The Machine – ciekawe, nie słyszałem tego wcześniej. W ogóle jak tego słuchałem w Twojej audycji, to miałem wrażenie przez ten wokal, że to jakaś znana dziewczyna śpiewa, próbowałem sobie skojarzyć kto to;). A z innej beczki, to miło było wreszcie Ciebie usłyszeć live (jaki refleks co, po prawie 4 latach audycji;)).

  2. Florkę polecam: Dog Days Are Over to top topów. Do „Rabbit Heart” podkradła Pani bąble z Talking Heads.

    Lepiej późno niż wcale – mam nadzieję, że teraz zostaniesz na dłużej!

  3. Jak skojarzę z kim jej wokal mi się kojarzy, to dam znać, bo serio jakoś mocno mi kogoś przypomina. A z audycją to wiesz jak jest – przymierzałem się parokrotnie, a to to, a to tamto… Btw – musimy kiedyś uskutecznić tę konfrontację recenzji przy okazji jakiejś płytki, spoko pomysł.

  4. Twój wczorajszy wywiad na zainspirował mnie do napisania notki…

Skomentuj

