Popołudnie zapoznawcze – część druga


Dobry wieczór.

Ten blog prowadzony był przez tydzień na http://www.slodkogorzkie.blox.pl. Ponieważ ta blogowa strona daje większe możliwości, przenoszę swego bloga właśnie tu.

Pozwolę skopiować sobie wszystkie dotychczasowe wpisy. Również i ten o popołudniu zapoznawczym. A wyglądał on tak:

Ufff..

Parafrazując kolegę – ja też mam bloga.

Przedstawię się może.

Maciej Tomaszewski, lat 26, niekarany. Prawnik (buuuuuuuuuu!) i dziennikarz muzyczny (łaaaaał). Dumny, bo porzucił tryby korporacji, w której prawniczył. Na razie na pół roku.

Prowadzę autorską audycję w warszawskim Radio Kampus, 97,1 FM. Zwie się – jak blog – „Słodko-gorzkie”, od tytułu jednej z 10 piosenek, które musiałyby znaleźć się wraz ze mną na bezludnej wyspie. Gdzieś po drodze ukuł się podtytuł: najlepsze melodie świata. Nieważne, jak opakowane. Ważne, że poruszają. Bliższe informacje na radiokampus.waw.pl/slodkogorzkie. Zapraszam.

Od 5 dni współpracuję z open.fm, platformie radiowej gadu-gadu, gdzie jestem kanalarzem, znaczy programuję kanały (mój szef mówi na to: zarządzanie kontentem). Na początku lutego ma ruszyć indie rock, miesiąc potem alternatywa mojego autorstwa. Też zapraszam.

Publikuję. W „Teraz Rocku” (dementuję niniejszym plotki: Maciej Tomaszewski to nie jest pseudonim Anny Gacek. Maciej Tomaszewski nie nosi szpilek). W „Studenckiej”. W „Pulpie”. Na stronie http://www.polskieradio.pl/muzyka. Pisałem do „Dziennika” i „Machiny”. Obserwuję i wyciągam wnioski. Czasem spóźnione, czasem nietrafne. Nie roszczę sobie praw do stawiania twardych tez. Liczę raczej na dyskusję.

Trzymajcie kciuki – to pół roku może okazać się najważniejszym.

A to mi gra od wczoraj:

http://www.youtube.com/watch?v=5sjMpq_q4NI

Niby nic, a jednak ładniuchne.

M.

Jedna odpowiedź

  1. Powodzenia!

Skomentuj

